Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 22.09.2017, 11:56

Центр естетичного виховання Шосткинської міської ради

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 501
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Поділитися

"ДЖЕРЕЛЬЦЕ"


Маковець Людмила Серафимівна,
  
керівник народного ансамблю   народного танцю «Джерельце», 
  
на даній посаді з 1972 року, освіта – вища, 
Київський інститут культури (1990р.), спеціальність «Організатор – методист»

  Значного поширення набули ансамблі народного танцю, в яких   поєднується навчання класичного тренажу та тренажу народно-сценічного танцю.

Заняття  проводяться за відповідною навчально-виховною  програмою,  яка допомагає творчо враховувати конкретні умови, інтереси й запити дітей, їхню фізичну підготовку. Заняття з дітьми в колективі обов'язково складаються з навчальної підготовки, вивчання і виконання танців, ознайомлення з розвитком танцювального мистецтва.

Головний зміст занять з танцю - навчально-підготовча робота, вивчення і виконання танців. Проте, хоч виконавська діяльність і посідає значне місце у роботі хореографічних гуртків, вона не вичерпує усієї діяльності дитячого колективу. Передумовою успішного хореографічного навчання є виховання у гуртківців свідомої дисципліни, дружби, розвиток ініціативи, прищеплення їм любові до музики, танцю, творчості.

Особливої уваги потребує добір танцювальних рухів. Усе зайве, що ускладнює створення образу, відволікає від осмисленого бачення сюжету, нівелює дитячу безпосередність, невимушеність, виразність.

Спрямування виконавців на те, що через рухи танцю вони мають передавати власні думки і почуття, створити певний образ сприяє розвитку їх творчих здібностей, правильному розумінню творів мистецтва.

Заняття танцювальних колективів проводяться у спеціально відведених приміщеннях за певним розкладом, при складанні якого враховується кількість гуртківців і груп, навантаження педагогів, дні й час проведення.

Навчаючись у хореографічних колективах, діти оволодівають виразними засобами танцю, досконало знайомляться з хореографічних мистецтвом, одержують певну танцювальну підготовку, розвивають свої танцювальні здібності. Під час занять у гуртках формується художній смак, підвищується культур поведінки дітей, їх творча активність.

Танець - це сукупність виразних злагоджених рухів, об'єднаних загальним ритмом, що виражають почуття й думки танцюючих. Як і кожне мистецтво, танець сприяє пізнанню дійсності, формуванню світогляду. Головне у танці - втілення задуму в правдивих образах, яке здійснюється специфічними засобами хореографії.

Танець - один із засобів самовираження людини. Жоден із видів танців не випадковий. Він розкриває темперамент народу, систему координації рухів, яка у різних народностей відмінна, співвідношення між музикою і рухами, зв'язок з історією та побутом. Крім того, танець стає однією із форм морально-етичного виховання, особливо молоді. Система побутового танцю - це одна із форм культурного спілкування.

Якщо з музики можна уявити темперамент народу, його почуття ритму, то з танцю наочно побачимо цілий комплекс елементів, із яких склався його побут і характер.

У діяльності гуртківців концерти мають велике виховне значення. Вони дають можливість виявити організованість дитячого ансамблю, культуру поведінки виконавців, їхню загальну танцювальну підготовленість, творчу індивідуальність.

Виступ - це іспит, громадська перевірка активності колективу. Саме в показі номерів виявляються художні смаки керівників і вихованців, їх здатність до правильної оцінки художнього матеріалу й добору виразних засобів виконання.

Один із важливих показників високого рівня майстерності гуртківців -репертуар. Він повною мірою визначає виконавські можливості колективу. Правильно підібраний репертуар розвивав кращі риси характеру дітей, сприяє формуванню особистості.

Тема і сюжет постановки повинні мати виховне значення, впливати на формування свідомості дитини. Важливо, щоб зміст хореографічних творів був зрозумілий юним вихованцям, захоплював їх.

При визначенні репертуару, однак, не досить лише знайти тему, зрозумілу й цікаву виконавцям,важливо втілити її в правдивій і досконалій художній формі, доступній дітям, щоб вони змогли передати почуття і думки персонажів природно, впевнено, а танцювальні рухи виконати точно, виразно, у повній відповідності з характером танцю.

Найактивніші учасники, які відвідують колектив  тривалий час, можуть активно допомагати своїй школі, класу в організації аналогічного гуртка, розучувати з товаришами танці, готувати виступи на класному святі, брати участь в організації танцювальних вечорів у школі, таборі тощо.

Практика показала, що колективи, де добре поставлена виховна робота, досягають великих успіхів, користуються авторитетом серед громадськості, школярів, учителів.

Успіх роботи цих колективів великою мірою визначається широким залученням гуртківців до вирішення організаційних і творчих питань, самоврядуванням у них.

Поліпшенню роботи хореографічного колективу сприяє залучання до неї батьківського комітету. Виготовлення реквізиту, ремонт, а часом і виготовлення костюмів - далеко не повний перелік справ, у яких можуть брати участь батьки гуртківців.

 


 

Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Наше місто
Погода в Шостке
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі

Copyright MyCorp © 2017