Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 22.09.2017, 11:54

Центр естетичного виховання Шосткинської міської ради

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 501
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Поділитися

"LETS-GO!"



Коваленко Сергій Юрійович, 

керівник ансамблю сучасного  танцю «Let S go!», 

на даній посаді  з 2008 року, освіта – вища, 
Харківська академія мистецтв (2008р.), спеціальність «Балетмейстер сучасної хореографії»

 2008 році на базі Центру  естетичного виховання, створено ансамбль сучасного танцю  «Let S go!»

         В  колективі займаються приблизно 80 дітей. Основні напрямки, в яких працює ансамбль це хіп-хоп та усі види Street dance. Але за весь час існування колективу (3 роки ансамблю) я, як хореограф, практикував заняття з контактної імпровізації (КІ).

           КІ – це взаємодія, сумісний рух. Протягом 30 років існування, КІ набула широкого розповсюдження в хореографії  та стала автономною формою танцю.

         КІ – це самостійна танцювальна форма, яка поєднує в собі простоту та природність рухів, положень та емоційного стану. Це танець спілкування партнерів один з одним мовою тіла, які приводять до спільних хвилювань та знахідок.

 По мірі відчуття ваги, інерції та балансу діти вчаться розслаблюватися, звільнюватися від зайвої і м’язової напруги. Це позитивно впливає на заняття з хіп-хоп танцю, так як він за своєю природою передбачає вільність руху.

 В КІ важливо не інтерпретація або аналіз свого танцю, а дослідження можливості свого тіла. Те саме, на мій погляд, відбувається коли імпровізуєш під хіп-хоп музику. Тут важливо довіряти своєму тілу і не заважати природньому ходу речей. Найчастіше на змаганнях діти, які танцюють сольно, імпровізують під незнайому їм музику. В цей момент допомагають заняття КІ. Дитина починає довіряти своєму тілу, слухає музику і миттєво відчуває ритм.

         Для хіп-хоп танцю заняття КІ це нововведення. Коли я тільки починав створювати ансамбль більшість дітей не розуміли для чого їм потрібні ці заняття. Але зараз кожен з них бачить результат  цієї продуктивної праці.

         В молодших групах (5-7 років) заняття контактної імпровізації проходять в ігровій формі, наприклад:

-         Гра «Паровозик»;

-         Гра «Коридори»;

-         Гра «Дзеркало» і т. п.

    У доросліших дітей ці заняття проходять більш серйозніше. На початку року діти сідають в коло, вітаються по черзі та бажають один одному приємного заняття, гарного настрою і т. п. Наприкінці заняття  частіше всього проходить танцювальна терапія (масаж). Він допомагає добре  розслабити всі м’язи і краще відчути партнера. Звісно заняття КІ і танцювальною терапією  не преобладают над заняттями з хіп-хоп танцю. Але саме вони допомагають розкрити в дитині його індивідуальність. Достатньо одного чи двох занять в місяць для того, щоб відволікти дітей і краще відчути своє тіло. Свободу рухів в КІ я переношу в імпровізаційні джеми. Де кожен танцівник показує свою неповторність та індивідуальність. Своєю головною метою як хореограф вважаю виховання в дітях личностных якостей танцівника, не повторювати інших танцівників, а відшукати в собі нову манеру рухатися.
Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Наше місто
Погода в Шостке
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі

Copyright MyCorp © 2017