Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 22.09.2017, 11:56

Центр естетичного виховання Шосткинської міської ради

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 501
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Поділитися

"СЮРПРИЗ"

                                                                                                          

керівники народного хореографічного ансамблю «Сюрприз», 
на даній посаді з 1997 року

                          Тихоновська Віра Георгіївна,                                                     Тихоновський Василь Костянтинович

                                               освіта – вища,                                                                                                              освіта – вища,
 
                          Кемеровський інститут культури (1976р.)                                                                Челябінський інститут культури (1981р.)
                          спеціальність Хореограф-балетмейстер»                                                                     спеціальність «Режисер-хореограф»


Що таке танець? Звідки його витоки? Як оволодіти цим мистецтвом? Дивлячись по телевізору будь-який народний чи естрадний танець кожен задає собі питання, як оволодіти уміннями та навичками для його майстерного виконання.

Ще в стародавні часи танець був першою мовою, рухами якого передавали всі новини, передавали почуття. Танець – це багатство для успішного художнього та морального виховання, який поєднує в собі   емоційний стан виконавця та глядача, танець виховує естетичний та художні смаки, любов к прекрасному.

Танець є одним з самих улюблених і доступних видів мистецтва, особливо для дітей. Він вчить їх красі та виразності рухів, сприяє розвитку особистості. Систематичне засвоєння невичерпних багатств народної хореографії, збереження і розвиток кращих традицій – вже є достатнім, щоб стверджувати велике художньо – естетичне значення народного танцю.

Заняття хореографією розвивають мислення і фантазію, вчать бачити, розуміти і створювати прекрасне, виховують пластичну культуру, культуру руху, знайомлять дітей з найважливішими музично – хореографічними явищами мистецтва загалом.

Для оволодіння мистецтвом хореографії  кожен бажаючий повинен мати певні здібності: виворотність ніг, підйом, танцювальний крок, гнучкість стану, пружність, почуття ритму.

Діти в колективі займаються в трьох рівнях: початковому, основному, вищому. На підготовчому рівні діти займаються один рік. Це важливий та відповідальний період  на якому керівником ставляться завдання: розвиток у дітей хореографічних здібностей, вміння слухати, розвиток фізичних даних, розвиток уваги та вміння орієнтуватися у просторі, все це необхідно для подальшого засвоєння знань, умінь і навичок програми.

На підготовчому рівні відбувається відбір здібних учнів, які  на далі спроможні займатися хореографією.  На цьому етапі перед педагогом стоїть дуже відповідальна задача бути самому професіоналом щоб менше допускати помилок в навчанні та вихованні майбутніх виконавців і хореографів. Заняття проводяться в  ігровій формі, їх тривалість 35хв., кількість вихованців не більше 20 чоловік.

Заняття проводяться на середині зала (до станка  дітей допускають тільки для розучування складних елементів та для постанови корпусу) у вигляді танцювальних ігор на розвиток уяви та пластики. Діти відображають рухи та поведінку тварин: ведмедя, лисиці, зайця, білки, вовка та інших, а також рослин: листочок, дерево, травичку, а також довкілля.

Велика увага приділяється заняттям на підлозі (в партері). Сидячі чи лежачі на полу зменшується навантаження на хребет, що дозволяє збільшувати навантаження на м'язи, які необхідні для виконання танцювальних рухів. Ці вправи розвивають гнучкість в хребті та дозволяють виконувати розтяжки. Для досягнення цієї мети діти виконують етюди для розвитку уяви: «Жабенята», «Веселые человечки», «Я на солнышке лежу» та інші.

Всі ці вправи дозволяють на підготовчому рівні навчання розвивати у дітей правильну осанку. Збільшення  навантаження  дозволяє зміцнити м'язи

та зв’язки, щоб в подальшому вихованці могли виконувати елементи класичної та народної хореографії. За цей час у них зміцнюється вестибулярний апарат, вони вміють орієнтуватися в залі, розуміють поняття: лінія, шеренга, ряд, діагональ, коло, півколо та інші. Також навчаються спілкуватися один з одним, розуміють поняття колектив, дисципліна, взаємодопомога. А головне починають розуміти що танок  це прекрасний вид мистецтва.  

Обов’язковою формою навчальної роботи з хореографії є звіти, які плануються  як у формі відкритих занять у групах, так і звітних концертів усього ансамблю, що відбувається, в основному, у кінці навчального року. На відкриті заняття запрошуються батьки дітей, педагоги ансамблю та інші викладачі ЦЕВ, представники адміністрації. Після показу проходить методичне обговорення заняття, дається оцінка роботи педагога – хореографа, акомпаніатора, визначаються кандидатури учасників, які будуть переведені до наступної групи.

В кінці кожного семестру проводяться відкриті заняття з хореографії, ритміки і акробатики для батьків і учнів, по теоретичним предметам – заліки.

З кожним семестром ускладнюються комбінації, вивчаються нові елементи класичного екзерсиса та народного танцю, виконуються етюди, які стають закінченими постановками. Найкращі входять до репертуару ансамблю та залишаються в колективі багато років.

Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Наше місто
Погода в Шостке
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі

Copyright MyCorp © 2017