Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 22.09.2017, 11:54

Центр естетичного виховання Шосткинської міської ради

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 501
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Поділитися

ШКОЛА "ДЖЕРЕЛЬЦЕ"

Школа раннього розвитку «Джерельце»

Школа раннього розвитку дитини «Джерельце», яка розпочала свою діяльність у 1994 році – маленькі двері у великий світ мистецтва, в якому дошкільнята займаються різними напрямками діяльності: музикою, малюванням, ритмікою, російською та англійською мовами.

Враховуючі вікові особливості малят на заняттях використовуються ігрові форми роботи, під час яких діти приймають участь в конкурсах, виставках та екскурсіях.

Різноманітність занять дає можливість педагогам виявити і розвивати здібності дитини, а батькам зорієнтуватися у виборі подальшої діяльності їх дітей в гуртках, студіях та творчих об’єднаннях ЦЕВ.

Завданням школи є сприяння всебічному вихованню та розвитку дитини, розкриття її  творчих здібностей, формування художнього смаку та культури поведінки.

Куратор школи    методист              В. Владикина


          

     





Владикіна Валентина Василівна,

методист по організаційно-масовій роботі,  

на даній посаді працює з 1997 року, освіта – вища, 
Сумський педінститут (1983р.), спеціальність «Вчитель російської мови та літератури»

Один із напрямів роботи школи раннього розвитку дитини  «Джерельце» в ЦЕВ є «Рідна мова та культура». Опанування рідної мови, рідного слова починається з дитинства. А вдосконалення її, засвоєння культури мовлення триває протягом усього життя.

На заняттях «Рідна мова та культура» дошкільнята збагачують свою мову, бо чують її в іграх, у піснях, віршах, забавах і казках, знайомляться із звичаями і традиціями. Заняття прищеплюють дітям любов до України і всього рідного.

Щоб діти по – справжньому пізнали свій народ, вони повинні змалечку вивчати історію, мову та культуру своєї країни.

«Звичаї народу, - писав О.Воропай, - це ті прикмети, по яких розпізнають народ не тільки в сучасному, а і в його історичному минулому… Звичаї, а також мова – це ті найцінніші елементи, що об’єднують окремих людей в один народ, в одну націю. Звичаї, як і мова, виробилися впродовж усього довгого  життя і розвитку кожного народу».

Тому метою програми «Рідна мова та культура» є: виховати в дитині почуття національної гідності, викликати інтерес до національної культури, прищепити любов та повагу до українських державних народних символів, оберегів, звичаїв, традицій.

На заняттях я знайомлю дітей з побутом і культурними надбаннями українського народу. Виховую інтерес і повагу до національних традицій.

Знайомлю дітей з:

·        державними українськими символами (прапор, герб)

·        народними символами: верба калина, крашанка, писанка, календарними народними святами, звичаями, обрядами, народними прикметами.

В своїй роботі я використовую такі народні перлини як казки, прислів’я, загадки, народні ігри. Саме через них кожен дошкільник дістає перше уявлення про культуру та побут свого народу.

Я вважаю, що важливою справою є залучення вихованців з найбільш раннього віку до скарбів усної народної творчості.

З давніх - давен період новонародженості був пов’язаний з колисковими, потічками, забавлянками. Вони відкривають дитині можливість через гру словами, звуками, звукосполученням висловити специфіку рідної мови, характерну для неї співучість, виразність, образність.

Слова потішок, забавлянок, колискових збагачують словниковий запас дитини. До усної народної творчості належать прислів’я та приказки – короткі влучні вислови. Дітей вони приваблюють яскравою грою, слів, барвистістю мови.

Чим більше мова начинена прислів’ями, приказками, тим вона образніше, яскравіше. На їх основі побудовані народні календарі з народними прикметами. Я використовую їх коли знайомлюсь з дітьми з порами року.

Велику увагу приділяю на заняттях загадкам. За допомогою загадки у дітей розвивається пам’ять, мовлення, увага, мислення. Використовую як народні, так і літературні загадки. Всі бесіди про пори року починаються з відгадування загадки.

До перлин народної творчості належать і скоромовки. Вони дуже подобаються дітям. Особливо цікавим для дошкільників є скоромовки діалогічної форми.

Широко використовую в роботі з дітьми заклички до сонця, дощу, птахів, весни тощо.

Потрібна дітям і народна казка. Казка є засобом формування у свідомості дитини позитивного образу – уявлення, певного ідеалу – носія бажань поведінкових якостей та реакцій.

Ще В.Сухомлинський звернув увагу на те, що через казку дитина вчиться помічати прекрасне, розуміти добро і зло, вчитися бути товариською, доброзичливою, учиться  бути Людиною. Де б дитина не була, а казка завжди поруч. Дуже люблять наші діти слухати казки про тварин, чарівні «Лисиця і журавель», «Кирило Кожум’яка» та інші.

А ще на заняттях граємо в народні ігри, які поділяються на рухливі, малорухливі, сюжетно-рольові, ігри із діалогом, дидактичні ігри «Журавель», «Піп Опанас» та інші. Під час проведення гри вчу дітей вибирати ведучого за допомогою лічилок.

Таким чином, дитина змалечку навчається любити свій народ, свою Батьківщину, почуватися її часткою.

Вже тепер більше (300 випускників),  вихованці школи,  залучені до занять у народному хореографічному ансамблі «Сюрприз», народному фольклорному ансамблі «Любисток»,  народному ансамблі народного танцю «Джерельце», зразковому театрі – студії естрадної пісні «Мікс», зразковій студії естрадного танцю «Шарм», зразковому театральному колективі «Дзеркало»,  ансамблі сучасного танцю «Let's go», ансамблі «Єдем», у гуртках декоративно-ужиткового мистецтва: «Бісероплетіння», «Лозоплетіння», «Дизайн соломою» та у гуртку «Образотворче мистецтво».

Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Наше місто
Погода в Шостке
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі

Copyright MyCorp © 2017