СЕМІНАР "ЗАСТОСУВАННЯ АКТИВНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ГУРТКАХ"
Згідно річного плану роботу Центру естетичного виховання на 2017-2018 начальний рік, з метою впровадження Державного стандарту Нової школи в роботу навчального закладу, 20 березня для педагогічного колективу закладу було проведено семінар «Застосування активних форм організації навчально-виховного процесу в гуртках».
На початку семінару педагогічному колективу було запропоновано директором ЦЕВ Кисельовим В.П. проведення анонімного анкетування з метою визначення педагогічної компетентності кожного учасника освітнього процесу. У програмі семінару були розглянуті теоретичні питання: «Роль педагога в модернізації позашкільної освіти в рамках запровадження стандартів Нової школи». Презентацію з даного питання підготувала методист ЦЕВ Процюк О.В., «Соціалізація вихованців початкового рівня навчання в умовах модернізації освіти», «Педагогічні ситуації. Класифікація. Шляхи розв’язання», «Збереження психічного здоров’я учасників освітнього процесу. Профілактика стресових станів».
У практичній частині педагоги взяли участь у тренінгу-знайомстві, який був проведений керівником «Зразкового художнього колективу» театру «Дзеркало» Разломовою С.П. Елементи запропонованого тренінгу кожен педагог може використовувати в роботі під час освітнього процесу з вихованцями першого року навчання. Заступник директора Ющенко Н.І. підготувала педагогічні ситуації, які зустрічаються в навчально-виховній роботі з вихованцями, педагогами та батьками. Під час вирішення цікавих ситуацій кожен педагог відчув себе у ролі дитини, батьків, адміністрації та повинен був прийняти правильне рішення, тому що педагогічна ситуація — це складова частина педагогічного процесу, педагогічна реалія, через яку інженер-педагог управляє педагогічним процесом і педагогічною системою. Психологом ЦЕВ Коноваловою С.М. проведено декілька зразків релаксійних вправ для самостійної саморегуляції педагогів у критичних ситуаціях, які розвивають вміння звільнятися від негативних емоцій та надані рекомендації для формування власної програми захисту від стресу, приклади рекомендацій педагогам, які працюють з вихованцями з порушенням емоційно-вольової сфери,а також рекомендації педагогам з виховання обдарованої дитини. Для використання в роботі з вихованцями гуртків, студій, творчих об’єднань педагогам були проведені елементи тренінгових вправ з саморозкриття, згуртованості групи, зняття напруги в дитячому колективі, позитивного настрою.
При підведенні підсумків семінар були оголошені результати анкетування, надані методичні та психологічні рекомендацій керівникам гуртків, студій, творчих об’єднань.
Фотозвіт
|