Як ставитися до обдарованої дитини
1. Учитель не повинен вихваляти найкращого учня. Не потрібно виокремлювати обдаровану дитину за індивідуальні здобутки, краще заохотити до спільний занять з іншими дітьми.
2. Учителеві не варто приділяти багато уваги навчанню з елементами змагальності. Обдарована дитина частіше від інших ставатиме переможцем, що може викликати неприязне ставлення до неї з боку інших учнів.
3. Учитель не повинен робити з обдарованої дитини вундеркінда. Недоречне акцентування на її винятковості породжує роздратованість, ревнощі друзів, однокласників. Інша крайність — навмисне прилюдне приниження унікальних здібностей — звичайно, неприпустима.
4. Учителеві слід пам’ятати, що в більшості випадків обдаровані діти погано сприймають суворо регламентовані заняття, що повторюються.