Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетверг, 18.04.2024, 23:41

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 607
Онлайн реєстрація
Ми у Facebook
Ми в Instagram
Ми на YouTobe
Поділитися
Головна » 2018 » Март » 20 » Cемінар «Застосування активних форм організації навчально-виховного процесу в гуртках»
20:51
Cемінар «Застосування активних форм організації навчально-виховного процесу в гуртках»

СЕМІНАР "ЗАСТОСУВАННЯ АКТИВНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ГУРТКАХ"

 

 

Згідно річного плану роботу Центру естетичного виховання на 2017-2018 начальний рік, з метою впровадження Державного стандарту  Нової школи в роботу навчального закладу, 20 березня для педагогічного колективу закладу було проведено семінар «Застосування активних форм організації навчально-виховного процесу в гуртках».  

На початку семінару педагогічному колективу було запропоновано директором  ЦЕВ Кисельовим В.П.  проведення анонімного анкетування з метою визначення педагогічної компетентності кожного учасника освітнього процесу. У програмі семінару були розглянуті теоретичні питання:  «Роль педагога в модернізації  позашкільної освіти в рамках запровадження стандартів Нової школи». Презентацію з даного питання підготувала  методист ЦЕВ Процюк О.В., «Соціалізація вихованців початкового рівня навчання в умовах модернізації освіти», «Педагогічні ситуації. Класифікація. Шляхи  розв’язання», «Збереження психічного здоров’я учасників освітнього процесу. Профілактика стресових станів».

У практичній частині педагоги взяли участь у тренінгу-знайомстві, який був проведений керівником «Зразкового художнього колективу» театру «Дзеркало» Разломовою С.П. Елементи запропонованого тренінгу   кожен педагог може використовувати в роботі під час  освітнього процесу з вихованцями першого року навчання. Заступник директора Ющенко Н.І. підготувала педагогічні ситуації, які зустрічаються в навчально-виховній роботі з вихованцями, педагогами та батьками. Під час вирішення цікавих ситуацій кожен педагог відчув себе у ролі дитини, батьків, адміністрації та повинен був прийняти правильне рішення, тому що педагогічна ситуація — це складова частина педагогічного процесу, педагогічна реалія, через яку інженер-педагог управляє педагогічним процесом і педагогічною системою. Психологом ЦЕВ Коноваловою С.М. проведено декілька зразків релаксійних вправ для самостійної саморегуляції педагогів у критичних ситуаціях, які розвивають вміння звільнятися від негативних емоцій та надані рекомендації для формування власної програми захисту від стресу, приклади рекомендацій педагогам, які працюють з вихованцями з порушенням емоційно-вольової сфери,а також рекомендації педагогам з виховання обдарованої дитини.  Для використання в роботі з вихованцями гуртків, студій, творчих об’єднань педагогам були проведені елементи тренінгових вправ з саморозкриття, згуртованості групи, зняття напруги в дитячому колективі, позитивного настрою.

При підведенні підсумків семінар були оголошені результати анкетування, надані методичні та психологічні рекомендацій керівникам гуртків, студій, творчих об’єднань.

Фотозвіт

         

        

Переглядів: 872 | Додав: Admin | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Март 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Погода в Шостці
Погода
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі

Copyright MyCorp © 2024