Сьогодні
безперечно доведено, що формування повноцінної особистості дитини неможливо без
нетрадиційного мікросередовища позашкільного мікросоціуму. Позашкільні
навчальні заклади є тим осередком, де вся діяльність педагогів спрямована на
доцільну організацію вільного часу та дозвілля дітей – потужного засобу
педагогічного впливу на становлення особистості, формування громадської
позиції, яка є необхідною умовою фізичного розвитку, збагачення
інтелектуального та творчого потенціалу вихованців.
Одним із
напрямків є впровадження нових форм
організації навчально-виховного процесу: створення студій, клубних форм роботи,
шкіл сприяння здоров’ю тощо.
Перспективною
формою роботи хореографічних колективів – є студія, де окрім основних напрямків
– класичний, сучасний, народний танець, викладається декілька допоміжних
навчальних предметів – фізичне виховання, ритміка, акробатика. Адже сучасна
хореографія вимагає від вихованців не тільки вмілого виконання танцювальних
композицій, але й відповідної фізичної підготовки.
Мета занять
курсу з акробатики в хореографічному
колективі – зміцнення здоров’я, забезпечення фізичного розвитку особистості,
поєднання розумового, фізичного, морального, естетичного, трудового виховання,
прищеплення любові до занять з акробатики та взагалі до фізичної культури.
Викладання курсу
акробатики на заняттях у хореографічній студії і викладання акробатики на
тренуваннях в спортивній секції
відрізняється. У спорті мета тренування – досягнення високих
результатів, здобуття спортивних розрядів, а в студії – фізичний розвиток усіх
вихованців, навчання їх акробатичним елементам, що необхідні в хореографічних
композиціях. У процесі навчання предмету «Акробатика» використовується теорія і
методика фізичного виховання, які мають тісний взаємозв’язок з іншими науковими
дисциплінами: анатомією і фізіологією, загальною педагогікою і віковою
психологією. На заняттях реалізуються загально дидактичні та виховні принципи,
а також використовуються інноваційні форми і методи навчання та виховання.
На заняттях курсу
з акробатики здійснюється компетентнісний підхід щоб наші вихованці вміли
реалізовувати засвоєні знання, застосовувати досвід, волю та емоційний стан для
вирішення проблем у кожному конкретному випадку і життєвих обставинах.
Заняття
з акробатики проводяться за комплексною навчально-виховною програмою курсу, розробленою
керівником гуртка, який розрахований на
7 років навчання за трьома рівнями відповідно до віку, індивідуальних
психофізіологічних особливостей дітей та їх підготовки.