Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВторник, 19.03.2024, 10:36

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 607
Онлайн реєстрація
Ми у Facebook
Ми в Instagram
Ми на YouTobe
Поділитися

"В'ЯЗАННЯ"

           
 

Буцик Наталія Іванівна,

керівник гуртка «В’язання»,

на даній посаді працює з 2005 року, освіта – вища,

Сумський педагогічний університет(2011р.),

                спеціальність «Соціальний педагог та практичний психолог»

 

Протягом багатьох років в різних куточках земної кулі жіночі пальці перетворюють тисячі кілометрів ниток в чудові, неповторні, ексклюзивні вироби в єдиному екземплярі.

Клубок ниток, прутки, гачок – в них безкраї можливості. Підбір ниток, вибір візерунка та фасону , витвір виробу – заняття тривале, але захоплююче. Той хто в’яже, вкладає в роботу всю любов та турботу. Такі речі зігрівають не тільки тіло, але й душу. В давні часи рахувалось, що речі, які зв’язані своїми руками зігріти душевним теплом, енергією виконавиці. Зв´язані речі захищають від хвороб, оберігають від сглазу, надають сили та впевненості в собі.

Робота рук нормалізує артеріальний тиск, поліпшує роботу мозку, поліпшує зір, заспокоює нерви, нещодавно зникло поняття «гачкотерапія». Процес в’язання визиває гарні емоції під час процесу та кожен отримує задоволення від отриманого результату.

Понад 20 років в Центрі естетичного виховання працює гурток «В´язання». Основною навчально-виховною метою гуртка «В'язання»  є розвиток у дітей естетичних смаків, формування потреб і здібностей до мистецької діяльності, розширення знань про історію і традиції українського народу.

Робота в гуртку відкриває широкий простір для естетичного розвитку, навчання і виховання дітей на матеріалах народного побуту, звичаїв, традицій, обрядів. Теоретичне навчання тісно поєднується з практикою, оскільки навчально-виховні завдання вирішуються, головним чином, у процесі практичної роботи.

Заняття у гуртку передбачають поєднання навчання та свободи творчості. Навчально-виховний процес будується з урахуванням потреб, інтересів та здібностей дітей. В основу викладання предмету покладені принципи: від простого до складного, від елементарних вправ до складної композиції, доступності, єдність виховання і навчання.

Програмою передбачено ознайомлення з такими видами в'язання крючком, як ажурним, філейним, гіпюровим та з в'язаної тісьми -„вологодським" в'язанням, а також обв'язування тканини крючком. Навчити дітей в'язати крючком - означає привити їм любов до в'язання. Завдяки розширенню діапазону форм і методів діяльності на занятті учням надається можливість не лише репродуктивної, а й для самостійної продуктивної творчості, спрямованої на самовираження. Для цього педагог створює необхідний психологічний мікроклімат, застосовує різні форми проблемних, емоційно-образних ситуацій на основі спілкування, організує самостійний пошук учням шляхів виконання завдання.

Сьогодні я намагаюсь залучити своїх вихованців до культурної спадщини. Культурна спадщина у цьому відношенні виконує роль того середовища, в якому через прилучення до вічних історичних цінностей культури формується людина. Зберігаючи спадщину, ми тим самим зберігаємо культурну пам’ять і саме середовище, в якому тільки і може виникнути ситуація спілкування, діалогу про сучасну культуру та культуру минулого.

Пошук
Календар
«  Март 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Погода в Шостці
Погода
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі

Copyright MyCorp © 2024