Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПятница, 26.04.2024, 01:00

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 607
Онлайн реєстрація
Ми у Facebook
Ми в Instagram
Ми на YouTobe
Поділитися

Модель компетентності педагога, який працює з обдарованою дитиною

Модель компетентності педагога, який працює з обдарованою дитиною

 

Мислити за шаблоном - найкращий засіб занапастити справу.

Д. Енрайт

1. Учитель не повинен постійно вихваляти обдарованого учня за індивідуальні успіхи, краще заохотити його до спільних занять з іншими дітьми.

2. Учителю не варто надмірно вдаватися до засобів навчання та ви­ховання, які передбачаєш» використання елементів змагальності. Адже обдарована дитина частіше ставатиме переможцем, що може викликати неприязне ставлення з боку інших дітей.

3. Не можна підкреслювати винятковість обдарованої дитини чи на­впаки — навмисно її принижувати, використовувати сарказм.

4. Учителю варто пам’ятати, що обдаровані діти зазвичай негативно ставляться до чітко регламентованих повторюваних занять.

5. Методи, що сприяють ефективній роботі з обдарованими дітьми:

  • надання дитині свободи вибору щодо сфери реалізації своїх здібностей;
  • індивідуальне застосування навчальної програми;
  • заохочення учнів до створення власних проектів;
  • жодного тиску на дітей, створення атмосфери розкутості;
  • схвалення результатів діяльності в певній сфері для стимулювання бажання випробувати себе в тій чи іншій галузі;
  • наголошення на значенні індивідуальних відмінностей;
  • надання допомоги і підтримки дітям, які мають власний погляд, і внаслідок цього відчувають тиск із боку інших;
  • наявність хобі, конкретних захоплень та індивідуальних нахилів;
  • поблажливість до можливого безладу;
  • заохочення до спільної діяльності;
  • постійне нагадування, що вчитель для учнів є однодумцем, а не супротивником.

6.   Риси, які повинен мати вчитель, котрий працює з обдарованими дітьми:

  • доброзичливість і чуйність;
  • цілеспрямованість і наполегливість;
  • розуміння психології здібних та обдарованих дітей;
  • високий інтелектуальний рівень;
  • широке коло інтересів;
  • готовність до виконання найрізноманітніших обов’язків, пов’язаних із навчанням обдарованих дітей;
  • жвавість, активність, почуття гумору;
  • гнучкість і постійна готовність переглянути свої погляди;
  • здатність до постійного самооновлення, сприйняття неординарних думок і поглядів, емоційна стабільність і вміння переконувати.
Пошук
Календар
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Погода в Шостці
Погода
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі

Copyright MyCorp © 2024