Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 22.09.2017, 11:55

Центр естетичного виховання Шосткинської міської ради

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 501
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Поділитися

"ВИТИНАНКИ"


Романцов Сергій Васильович,

методист «вищої категорії», 

на даній посаді з 1997 року, освіта – вища,  
Глухівський педінститут (1976р.), спеціальність «Вчитель ЗТД»

Система методичної роботи Центру естетичного виховання – це структурно впорядкована та організована відповідно до пріоритетів, планів, програм закладу методична робота педагогічного колективу. Компоненти означеної системи визначаються функціями та напрямами навчально-виховної роботи закладу.

Ключовими факторами, що визначають особливості системи методичної роботи є:

  • соціальний попит на позашкільну освіту, відповідно до якого визначаються напрями навчально-виховної роботи;
  • матеріально-технічна база, від стану якої залежить вся робота закладу;
  • інформаційно-методична взаємодія з державними та обласними закладами позашкільної освіти, що створює інформаційну та інструктивно-методичну базу, визначає плани проведення методико-педагогічних заходів, а також масових заходів для дітей та учнівської молоді;
  • підготовленість педагогічного колективу до роботи в сучасних умовах, його інноваційність та креативність.

Метою створення означених систем є забезпечення методичного супроводу всіх напрямів і видів освітньої діяльності позашкільного закладу.

Основними напрямами методичної роботи є:

  • звітно-методичний – це складання довідок про роботу, звітів, аналітичних матеріалів тощо;
  • методико-технологічний – це підготовка програм, проектів, різних видів методичних матеріалів;
  • навчально-методичний, що включає лекційну та консультаційну роботу, організацію самоосвітньої діяльності педагогів;
  • узагальнення досвіду, що включає роботу з вивчення, узагальнення та популяризації перспективного педагогічного досвіду;
  • науково-методичний – робота колективу над науково-методичними проблемами, друк проблемних статей у фахових виданнях, проведення педагогічних досліджень, організація науково-експериментальних майданчиків тощо;
  • висвітлення роботи в ЗМІ.

До основних форм організації методичної роботи належать: діяльність методичної ради ЦЕВ, робота творчих груп педагогів, авторські школи, методоб’єднання, індивідуальна професійно-творча діяльність педагогів, система наставництва, самоосвітня діяльність педагога.

Важливою складовою системи методичної роботи закладу є забезпечення участі педагогів у методико-педагогічних заходах різних організаційних рівнів, зокрема в семінарах, практикумах, конференціях, конкурсах педагогічної майстерності тощо.

Очікуваним результатом систематизованої методичної роботи є підвищення креативності педколективу, і, як наслідок, - ефективність навчально-виховної роботи закладу.

Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Наше місто
Погода в Шостке
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі

Copyright MyCorp © 2017